Actis Business Partners - AudioCodes, CC4Skype, Performance Metrics, Zyxel, NEMO, Training, Support
  • AudioCodes
    • IP Phones
    • Digital and Analog Media Gateways
    • Multi-Service Business Routers
    • Session Border Controllers
    • Products for Microsoft 365
    • Management Products & Solutions
    • SmartTAP 360° Recording
    • Voice Applications
  • CC4TEAMS
  • Performance Metrics
  • Services
    • Partner Login
  • Academy
  • Contact
  • Nederlands
    • English
    • Français

ContactCenter4ALL

CC4Teams      CC4Dynamics     CC4Skype

Tegenwoordig werken veel bedrijven met succes met Microsoft-oplossingen, zoals Teams, Dynamics of Skype voor Bedrijven. Professioneel omgaan met klantcontact is echter moeilijk. CC4ALL biedt uitgebreide ACD-functionaliteiten, zoals skill-based routing, dynamische wachtrijen, real-time rapportage, grafische call flow editor en nog veel meer. Operator en chef/secretaresse functionaliteiten zijn ook beschikbaar. De naadloze integratie met Teams, Dynamics en Skype voor Bedrijven voegt de mogelijkheid toe om alle oproepen efficiënt door te sturen naar, bijvoorbeeld, de best beschikbare medewerker met de meeste kennis van een specifiek product of dienst. CC4ALL gebruikt deze krachtige routing-engine voor alle beschikbare kanalen, zoals e-mail, webchat of social media-gesprekken. Met CC4ALL oplossingen bespaart u niet alleen op uw IT-kosten maar wordt vooral de communicatie met uw klanten optimaal.

CC4ALL
CC4ALL

Microsoft Dynamics

Contact Center-software die rechtstreeks vanuit Dynamics wordt uitgevoerd. Wat is er efficiënter voor uw verkoopteams dan om hun uitgaande oproep rechtstreeks vanuit Microsoft Dynamic te plaatsen? Met CC4Dynamics is naadloze integratie met Microsoft Dynamics niet alleen mogelijk; we hebben het verbeterd met de contactcenterfuncties die uw team nodig heeft om te slagen. Met CC4Dynamics zijn spraakkanalen volledig geïntegreerd met Microsoft Dynamics 365. Deze integratie maakt spraakfunctionaliteiten mogelijk, zoals inkomende gesprekken en warm en koud doorverbinden van gesprekken.

Samenwerken en communiceren met CC4Teams

CC4Teams is gebouwd met het oog op samenwerking en communicatie. CC4Teams voegt functionaliteit toe die een Contact Center-agent nodig heeft. Samen zorgt dit voor veel nieuwe en efficiënte manieren voor uw Contact Center-teams en -groepen om samen te werken en de prestaties te verbeteren, bijvoorbeeld, door de mogelijkheid om toegang te krijgen tot de volledige kennisbank van het team, of door de Teams-chat te gebruiken en te praten over onderwerpen tussen agenten. Alle gesprekken van de agenten met teamleden blijven op één plek beschikbaar voor een snelle referentie. Door snel de juiste antwoorden te vinden, wordt de efficiëntie van de agent gemaximaliseerd. Met CC4Teams zijn spraakkanalen volledig geïntegreerd. Deze integratie maakt spraakfunctionaliteiten mogelijk, zoals inkomende gesprekken, gespreksopname en het doorverbinden van warme en koude gesprekken.

CC4ALL

Brochure downloaden

keyboard_arrow_rightDownload

Contact Benelux

Actis Benelux
Boeingavenue 8
1119 PB Schiphol-Rijk
Nederland
+31 203 162 121 (Sales)
+31 203 162 150 (Support)
info@actis.nl

Contact France

Actis France
5 rue Alphonse Bouffard Roupé
38500 Voiron
France
+33 1 85 01 12 14
info@actisdistribution.fr

Partners

AudioCodes
CC4ALL
Performance Metrics
© 2020 Actis Business Partners - All rights reserved