ACTIS CLOUD
Wat is Cloud SBC
Actis Cloud SBC is een connectiviteitsservice voor partners en klanten die op SIP gebaseerde oplossingen veilig willen verbinden. Actis biedt een volledig beheerde, hoog beschikbare en betrouwbare session border controller (SBC) vanuit geografisch gescheiden datacenters in Nederland. Actis Cloud SBC ondersteunt SIP-gebaseerde verbindingen tussen oplossingen zoals UCaaS, Contact Center (CX), on premiss Telephony Systems en PSTN-connectiviteit. Actis Cloud SBC is gebaseerd op Microsoft Teams Certified AudioCodes Session Border Controllers die PSTN-connectiviteit en Contact Center-integratie met de MS Teams Tenant bieden (MS Teams Phone System-licentie vereist).
Waarom Cloud SBC?
Actis Cloud vermindert risico’s omdat er geen investering nodig is in hardware, software en implementatiebronnen. Actis Cloud is beschikbaar als een standaard maandelijkse service, zodat u zich kunt richten op functionaliteit voor de gebruikers in uw organisatie zonder infrastructuurhardware en -software te onderhouden. Voeg eenvoudig services en capaciteit toe op maandelijkse basis naarmate u groeit/innoveert.
Verbinden
Cloud SBC Infrastructuur
Actis Cloud SBC wordt geleverd vanuit geografisch gescheiden tier 3-datacenters. In de afgelopen 10 jaar hebben deze datacenters een uptime van 100% geleverd. Actis Cloud wordt 24×7 gemonitord. De geo-redundante SBC’s draaien in een Spine/Leaf-architectuur op basis van toonaangevende leveranciers en VMWare-hypervisor. Actis biedt internetconnectiviteit om verschillende oplossingen en services te verbinden, zoals UCaaS, CCaas en VoIP-providers. Optioneel bieden Actis-datacenters rackruimte voor partners die klantspecifieke hardware voor connectiviteit willen leveren.
Verbinden
Managed Cloud SBC
Actis Managed Services biedt 24×7 monitoring en support om uw spraakconnectiviteit te garanderen, inclusief alle hardware en software, zodat uw organisatie comfortabel kan profiteren van de integraties die u nodig hebt. Optioneel biedt Actis verhuizingen, toevoegingen en wijzigingen via een timebank-aanbieding. Actis kan ook diepgaande inzichten bieden in gebruik, gesprekskwaliteit en andere prestatiemetingen door maandelijkse rapporten te leveren.
Verbinden
White Label
Telecom Providers en System Integrators worden vaak geassocieerd met grote bedrijven die zelf clouddiensten ontwikkelen en deze onder hun eigen naam verkopen. Actis Cloud geeft de kleinere System Integrators in het MKB-kanaal, die klanten van een meer gemiddelde omvang hebben, de mogelijkheid om deze clouddiensten onder hun eigen naam aan te bieden. Op deze manier houdt de kanaalpartner onder eigen naam de regie over de contractuele relatie met zijn eindklant.
Verbinden
Connectivity
Actis Cloud SBC verbindt alles wat SIP-gebaseerde connectiviteit ondersteunt, zoals:
- VoIP Providers (SIP trunk over the Internet)
- SIP Providers (KPN, Vodafone, Odido, etc)
- UCaaS
- Zoom
- MS Teams
- CCaaS
- Genesys
- Nice CX
- CC4Teams
- Anywhere365
- Talkdesk
- and more
- Recording
- Call Cabinet
- AudioCodes
- On Premiss PABX (SIP trunking)
- Media Gateway’s (Analog/ISDN Converters)